loading...
سایت عاشقانه توت فرنگی
آخرین ارسال های انجمن
MaNi بازدید : 629 1391/06/17 نظرات (2)

دلم برای کسی تنگ است
که با زیبایی کلامش مرا در عشقش غرق می کند
دلم برای کسی تنگ است
که تنم آغوشش را می طلبد
دلم برای کسی تنگ است
که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند
دلم برای کسی تنگ است..
میخواهم آرام سر بر سینه ات بگذارم
میخواهم صدای طپش قلبت مرا به خوابی آرام و رویائی فرو برد
با نگاهت در سکوتی لغزان غوطه ور شوم
ولی اگر چنین شود و قلب کوچک تو کلبه من شود



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Parniyan در تاریخ 1348/10/11 و 21:40 دقیقه ارسال شده است

سلام.واقعاخسته نباشید.عالیه. کارم شده هرروزاومدن توو وبتون
پاسخ : مرسی
شما لطف دارید

این نظر توسط پردیس در تاریخ 1348/10/11 و 10:32 دقیقه ارسال شده است

سلااام مانی جون...ببخشید دیرشد...چقدوبت محشرشده...منم عضوشم؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : سلام پردیس جان
مرسی که اومدی
افتخار میدین شما شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه موضوع سایت بیشتر خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 618
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 1,705
  • بازدید سال : 23,380
  • بازدید کلی : 884,347