loading...
سایت عاشقانه توت فرنگی
آخرین ارسال های انجمن
MaNi بازدید : 591 1390/12/06 نظرات (1)

دلی آشفته وپژمرده دارم

دراین دنیا دلبری گم کرده دارم

کتاب عشق اورا هرشب می خونم

هنوز دفتر ناخونده دارم

خدایا ازسفریارم نیومد

رفیق قلب بیمارم نیومد

به خون اومد دلم ازدرد هجرون

به دیدارم پرستارم نیومد

اسیر درد و بیمارم توکردی

میون عاشقا خوارم توکردی

کجا با غم مرا بود آشنایی

به دست غم گرفتارم توکردی

دلم دریای خونه کسی دردم چه دونه



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط esi در تاریخ 1393/11/03 و 6:45 دقیقه ارسال شده است

سلام یه نگاهی به وبلاگ من بینداز اگه خوشت اومد تبادل لینک کنیم...


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه موضوع سایت بیشتر خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 618
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 60
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 74
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 211
  • بازدید ماه : 94
  • بازدید سال : 21,769
  • بازدید کلی : 882,736