loading...
سایت عاشقانه توت فرنگی
آخرین ارسال های انجمن
MaNi بازدید : 706 1391/03/05 نظرات (3)

من پذیرفتم شکست عشق را


من پذیرفتم که عشق افسانه است


این دل درد آشنا دیوانه است


میروم از رفتن من شاد باش


از عذاب دیدنم آزاد باش


گرچه تو تنها تر ازمن میشوی


آرزو دارم ولی عاشق شوی


آرزو دارم بفهمی درد را


تلخی برخورد های سرد را


 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Maman talaee در تاریخ 1348/10/11 و 3:25 دقیقه ارسال شده است

mano peransesam az in dastbanda mikhaymشکلکشکلک

این نظر توسط setare در تاریخ 1348/10/11 و 20:09 دقیقه ارسال شده است



سلام دوست خوب
من در انجمني کار ميکنم که موضوعش
کامپيوتر(سخت افزار ،نرم افزار ،شبکه،برنامه نويسي)و...
اگه از کامپيوتر چيزي بلدي يا دوست داري چيزي ياد بگيري دوس دارم در انجمن باشي و باهم به عنوان مدير فعايت کنيم!!!
ميتوني از کاربران اونج هم دعوت کني تا به وبلاگت بيان
پس اگه مطلب جديدي داري يا ميخواي مطلب جديدي ياد بگيري حتما بيا پيشمون
منتظرم
با نام کاربري
setare201298
اونجا عضوم
کاري پرسشي نظري داشتي پيام خصوصي بده ممنونم

ستاره امضا بلد نيستم وگرنه ميزدم برات عوضش بــــــــــــوس خوبه ؟؟؟؟
منتــــــــــــــــــــــــــــظرم گلم
آدرس :
http://md1.rzb.ir/Forum

این نظر توسط farideh در تاریخ 1348/10/11 و 20:05 دقیقه ارسال شده است

salam be manam sar bezan webet khbeشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه موضوع سایت بیشتر خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 618
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 51
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 814
  • بازدید ماه : 1,739
  • بازدید سال : 23,414
  • بازدید کلی : 884,381