loading...
سایت عاشقانه توت فرنگی
آخرین ارسال های انجمن
MaNi بازدید : 757 1390/12/09 نظرات (1)

بهت نگفتم تاحالا اینکه چقدر دوست دارم!
اما حالابهت میگم بی تو دارم کم میارم!
بهت نگفتم تا حالا که بدجوری عاشقتم؟
بهت نگفتم تا حالا اما حالابهت میگم
داری کجاها می کشی بازاین دل دیوونه رو؟
قشنگ مهربون من اینجوری ازپیشم نرو!
بهت نگفتم تاحالا اینکه چقدر دوست دارم!
اینکه چقدآرزومه پیش چشات کم نیارم!
دلم می خوادباورکنی ازته دل میخوام تورو
وقتی می گم بمون بمون ,وقتی میگم نرو,نرو!



ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط REZA R.P در تاریخ 1348/10/11 و 8:29 دقیقه ارسال شده است

هدیه من به شما یک دامنه رایگانبه وب من بیا و هدیه تو دریافت کن.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه موضوع سایت بیشتر خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 618
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 45
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 69
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 1,704
  • بازدید سال : 23,379
  • بازدید کلی : 884,346