loading...
سایت عاشقانه توت فرنگی
آخرین ارسال های انجمن
MaNi بازدید : 594 1391/02/01 نظرات (1)
این منم
زنی تنها...
در ابتدای درک هستی الوده ی زمین
و
وناتوانی این دستهای سیمانی.

من راز فصل ها رامی دانم

و حرف لحظه هارا می فهمم...

در کوچه باد می اید

این ابتدای ویرانیست
ان روز هم که دستهای تو ویران شد باد می امد..

من سردم است

من سردم است و انگار هیچ وقت گرم نخواهم شد..

من از جهان بی تفاوتی فکرها و حرف ها و صدا ها می ایم

و این جهان پر از صدای حرکت پاهای مردمیست
که همچنان که تو را می بوسند
در ذهن خودطناب دارترا میبافند.

سلام ای شب معصوم!

میان پنجره و دیدن
همیشه فاصله ایست.
چرا نگاه نکردم؟


تمامه حرفهاش تکراری بود

دروغهای تکراری!
بی بهانه گفتم خداحافظ

او رفت من نگاهش هم نکردم

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مری جین در تاریخ 1348/10/11 و 19:06 دقیقه ارسال شده است

خیلی زیبا بود

تمامه حرفهاش تکراری بود
دروغهای تکراری!
بی بهانه گفتم خداحافظ
شکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از چه موضوع سایت بیشتر خوشت میاد؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 246
  • کل نظرات : 618
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 343
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 137
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 1,780
  • بازدید سال : 23,455
  • بازدید کلی : 884,422